• (Android) Touchgrind Skate 2 fuskkod öka ädelstenar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskkod öka ädelstenar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Touchgrind Skate 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jag tycker att banorna borde vara gratis

    Jag älskar det här spelet men jag har en sak som jag vill ändra med det, du måste köpa nya kartor och det är bara dumt att du ska kunna låsa upp dem som om du skulle klara alla utmaningar på startkartan eller något liknande

    Jag säger inte det här ordet lättvindigt men...wow! Jag kan inte fatta att något offline skulle vara så fantastiskt, jag har en förfrågan, ni kanske kan göra kontrollerna enklare men förutom att det här spelet är fantastiskt, fortsätt med det goda arbetet!!!

    Själva spelet är bra, men idk y det får inte kombinationerna rätt. Jag kommer att göra det korrekt för att göra en ollie och sedan kommer den bara att liva upp den främre halvan av däcket

    Om det fanns ett 0-stjärnigt betyg på detta skulle jag ge det att kontrollerna är fruktansvärda och en ollie som inte ens kallas en ollie den kallas en nollie är så svår att göra

    Det här är ett riktigt bra spel, jag gillar att spela det här spelet när jag har ledig tid men jag skulle ge det en femstjärnig om du kunde låsa upp några olika skateparker och detsamma gäller för bmx-spelet också

    Touchgrind Skate 2 Sport fuw

    Naaaajs

    Det är ett bra spel, även om det är väldigt tråkigt att se att de aldrig lyckades överföra det ursprungliga Touchgrind-spelet till Android, eftersom det verkar roligare än uppföljaren som vi fick

    Spelet är riktigt bra, intressant och om du gillar brädspel kan du lätt bli beroende, problemet är att spelet är väldigt repetitivt om du inte vill donera, jag klarade alla utmaningarna och jag har inget annat att göra än att bara göra tricket för ingenting. Kan du lägga till fler olika typer av brädor och olika kartor du kan spela i som skulle vara gratis, tack.

    Det är nästan omöjligt att göra något av tricken för många saker på ditt sätt

    Touchgrind skate är ett riktigt roligt spel och du kan lära dig nya och roliga trick snabbt men jag gillar inte att tilläggen dyker upp när jag försöker spela spelet.

    mitt spel kraschar utan anledning, jag går bokstavligen i select och det stannar hela tiden och jag måste rapportera detta nu

    Vad fan säger ni

    Touchgrind Skate 2 სპორტი ffmf

    Det här är ett fantastiskt spel, väldigt roligt och inga annonser. Men bara 4 stjärnor eftersom det finns bbn bara 1 karta du kan åka skridskor på som är gratis. Det går bra att ha några kartor som kostar pengar, jag önskar bara att det fanns mer än 1 gratis karta.

    School of Dragons Giochi di ruolo yvt

    Det är ett bra spel ärligt talat, men kontrollerna gör inte bra. Dess också sätt att dyrt att köpa kartor atlezst lägga utmanad för kartor. Och lägg till fler anpassade funktioner. Tack!

    Jag köpte parkeringskartan och ångrade mig sedan och jag trodde att de skulle vara som de flesta spel och ha en återbetalningsknapp och jag kunde inte hitta den någonstans och nu är jag ledsen att jag önskar att jag kunde få tillbaka mina pengar

    Dåliga kontroller och mycket reklam

    Du måste betala för andra nivåer och kontroller är funky af. Tog en timme att försöka lära sig hur man gör en 360 popshove det. Inte värt att betala för en annan styrelse/nivå

    Touchgrind Skate 2 Sport fuw

    Det här är ett fantastiskt spel. Även om jag inte har några andra nivåer är det fortfarande ett fantastiskt spel. Kontrollerna är smidiga och du kan göra dina trick med lätthet. Jag hittade en bugg när jag slipade in i en vägg om du trycker upprepade gånger på svansen innan du träffar väggen kommer du att klippa igenom den. Vänligen fixa det.

    Kontrollerna är lite hårda och det finns en hel del reklam.

    Något jag ser i nivån "min bakgård" jag hittade bara en blå sak som en päls och en röd sak bara ser ut så här)) och jag ser inga ögon lol XD. nvm om det där är det jättebra.

    Det är kul ett tag. När du har slutfört utmaningarna och vunnit ditt högsta poäng över en miljon blir det tråkigt. Du måste betala några dollar per karta eller $7 för att få ett kartpaket att åka skridskor i något annat än det gratis du börjar med för att komma längre för att låsa upp kortlekar, hjul, klistermärken och griptape. Jag kommer fortfarande att spela den gratis kartan i några minuter och sedan sluta spela om jag behöver hålla mig sysselsatt en kort stund. Jag kommer att leta efter en annan skateboardapp helt snart.

    Det blir snabbt tråkigt och kontrollerna är dåliga och du måste betala för varje karta utom en men det är riktigt tråkigt

    Nästan perfekt. Jag skulle säga att de speciella brädorna inte behöver vara så mycket som jag förstår kartorna, men brädorna gör ingenting, det är som att spendera $3 för typ två minuters kul. Annat än det önskar jag att det fanns platta ollies (och andra knep) 180-tal. Över allt detta spel är ett format för timmar av spelande.

    Fattar inte det här spelet. Det är cirka 10 minuter med innehåll innan du möter en betalvägg och dessutom är kontrollerna väldigt onaturliga och gjorde ont i arm och hand efter en minut. Köp inte det här spelet

    Det här spelet är skräp (srry skapare men det är sant). Det är så svårt att kontrollera skateboarden som jag har spelat i en bra vecka och jag kan fortfarande inte kontrollera det dumma. Jag rekommenderar inte denna app ☆ stjärna

    Dude köp bara Tony Hawk på switchen, visst kostar det pengar men det är mycket bättre än att titta på annonser.

    Det är jättebra och roligt men jag önskar att man får alla skateparker

    Fantastiskt, bra kontroller, lärde sig de flesta trick inom 45 minuter, mycket beroendeframkallande och bra att spela när man är uttråkad. Det enda jag inte gillade var hur det bara fanns karta men det är ingen stor sak. Bra spel.

    Bra, men BOKSTAVELLT ALLT ligger bakom sin egen betalvägg. Om jag ville att mina pengar skulle bli stulna skulle jag köpa ett EA-spel.

    Jag placerar två fingrar på bordet och det borde gå men det gör det inte, allt annat fungerar på spelet förutom att jag till och med installerade om det här och det fungerar fortfarande inte. förlåt om jag gjorde någon arg jag älskar de andra spelen som de gjorde de gör ett bra jobb och det kanske är telefonen så tack för spelet


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :